JÖVŐ HÉTEN AGROFOOD 2024 ÉS AGROFUTURE 2024 KONFERENCIA | KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL!
Az AgroFood 2024 konferencián előadóink között lesz Nobilis Márton, Hollósi Dávid, Gyuricza Csaba, Giacomo Pedranzini és Ruck János is!
Az AgroFuture 2024 konferencián előad Feldman Zsolt, Hadászi László, Nemes Imre, Petri Bernadett és Vajda Péter is!
Regisztráció most 15% kedvezémnnyel, kombinált jeggyel, az AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
A hazai halágazat akkor tud sikeresen fejlődni, illetve az egészség szempontjából is fontos húsféle, akkor kerülhet be széles körben a fogyasztásba, ha a vásárlók nem csak karácsonykor, hanem egész évben keresik a halat - mondta Ondré Péter a Portfolio Agrárszektor 2019 konferencián. Hozzátette, az AMC halfogyasztást ösztönző kampánya sikeres évet zárt, 10 százalékkal, 5,6 kilogrammról, 6,3 kilogrammra nőtt egy év alatt a fogyasztás Magyarországon és további fogyasztás növekedést hozott a 2019-es esztendő is. A szakember szerint ez az áfacsökkentésnek, a vásárlói erő növekedésének, illetve a kampány hatásának tudható be.
Ondré Péter kiemelte, hogy szeretnék folytatni a halfogyasztást ösztönző kampányt, emellett sertéshúsfogyaszást ösztönző kampányt is terveznek, az afrikai sertéspestis (ASP) miatt ugyanis fontos exportpiacokat vesztett Magyarország, és ennek pótlásában akkor lehetünk sikeresek, ha belföldön találjuk meg a kieső mennyiség felvevő piacát. Tervezik továbbá a zöldség-gyümölcs fogyasztását ösztönző, illetve a mézfogyasztást ösztönző kampányok folytatását is, valamint egyéb húságazati kampányokra is lehet majd számítani a jövőben - tette hozzá.