
Hízásnak indulhat a magyar mangalica?
Az elmúlt évek válságsorozata a mangalicásokat is megviselte, most azonban rendeződni látszik a piac, elsősorban az export élénkülése miatt.
A tartálykocsi különböző, jellemzően folyékony anyagok szállítására kifejlesztett jármű. Ezek a gépek a vonatkozó anyagokat a közutakon juttatják el a rendeltetési helyükre.
A tartálykocsi az elsősorban folyékony anyagok szállítására specializált járművek és pótkocsik egyik típusa. A különféle tartálykocsikat széles körben használják a mezőgazdaságban is, hiszen sokféle folyékony halmazállapotú anyag közúti szállítására alkalmasak, mint például a folyékony (mű)trágyák, a víz, a szerves hígtrágya, a gázolaj és más hasonló anyagok, de a gabonafélék és az egyéb magok is ide tartoznak.
Léteznek teljes értékű pótkocsi és félpótkocsi kiépítettségű tartálykocsik. A tartályok térfogata igen széles skálán mozog: a néhány köbmétertől akár a tíz-tizenöt köbmétert is meghaladó befogadó kapacitásig jóformán mindenféle modell megtalálható. Az anyagukat és korrozióálló bevonatukat tekintve a horganyzott, festett és saválló anyagból készült modellek a leginkább elterjedtek. A tartálykocsit a szippantós kocsitól az különbözteti meg, hogy önállóan nem képes sem feltölteni magát, sem kiüríteni a rakományát.
Az elmúlt évek válságsorozata a mangalicásokat is megviselte, most azonban rendeződni látszik a piac, elsősorban az export élénkülése miatt.
Az európai uniós tagállamok haltermelése, bár szépen fejlődik, nyomába se ér Norvégiának.
Megkezdődött Budapesten az Európai és Közép-Ázsiai Tudományos és Innovációs Hét a FAO szervezésében.
Lengyelország eddig sem volt kis szereplő, de most megszilárdította pozícióját az Európai Unió vezető baromfiexportőreként.
Leállította a korábban bejelentett autonóm szállítójárművének fejlesztését a Horsch.
Könnyűszerkezetes acélcsarnokok - gyorsan, kiszámíthatóan, most engedélyezési tervvel
AGRO AIM Hungária Kft. a 10 legjobb európai Precíziós szolgáltató között 2023-ban