JÖVŐ HÉTEN AGROFOOD 2024 ÉS AGROFUTURE 2024 KONFERENCIA | KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL!
Az AgroFood 2024 konferencián előadóink között lesz Nobilis Márton, Hollósi Dávid, Gyuricza Csaba, Giacomo Pedranzini és Ruck János is!
Az AgroFuture 2024 konferencián előad Feldman Zsolt, Hadászi László, Nemes Imre, Petri Bernadett és Vajda Péter is!
Regisztráció most 15% kedvezémnnyel, kombinált jeggyel, az AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
A Borsodi Sörgyár 2011-ben elsőként vezette be a hazai ízesített sör kategóriát, a Friss termékcsaládot. Az ízesített sörök a hazai fogyasztók körében azóta is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek, ezért az idei nyári szezonra, alkalmazkodva a fogyasztói igényekhez a Borsodi megújította a termék receptúráját, új ízzel bővítette a portfoliót, valamint a teljes termékcsalád új, letisztultabb csomagolást kapott.
Az újdonságok kapcsán Vuleta Zsolt a Borsodi Sörgyár ügyvezetője kiemelte, hogy közel 10 éve, elsőként döntöttek úgy, hogy a Borsodi Friss termékcsaláddal bevezetik a hazai piacra az ízesített söröket. Idén pedig időszerűnek látták azt, hogy ne csak kívülről, hanem a receptúrában frissítsenek. Egy új ízvariánst is elérhetővé tesznek, de a már ismert termékek ízvilágán nem változtatnak, hiszen azokat fogyasztók megkedvelték az elmúlt években.
- mondta Vuleta Zsolt.
A Borsodi Friss eddig citrom, grapefruit és bodza-citrom ízben volt elérhető, ehhez csatlakozik idén a málna-áfonya ízesítés. Fontos változás, hogy bár mostantól az alkoholmentes termékek alkoholtartalma 0,0%, a receptúra megújulása nem jelent majd ízváltozást. A megújult Borsodi Friss termékek júniustól már elérhetőek az üzletek polcain, valamint a Borsodi termékeket árusító vendéglátóhelyeken.