JÖVŐ HÉTEN AGROFOOD 2024 ÉS AGROFUTURE 2024 KONFERENCIA | KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL!
Az AgroFood 2024 konferencián előadóink között lesz Nobilis Márton, Hollósi Dávid, Gyuricza Csaba, Giacomo Pedranzini és Ruck János is!
Az AgroFuture 2024 konferencián előad Feldman Zsolt, Hadászi László, Nemes Imre, Petri Bernadett és Vajda Péter is!
Regisztráció most 15% kedvezémnnyel, kombinált jeggyel, az AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
Érdemi fejlesztéseket hajtott végre a Pápai Hús, amellyel az utóbbi évek kedvezőtlen piaci eredményeit szeretné ellensúlyozni. Ez természetesen komoly forrásokat igényel, de a modernizáció és a termékportfólió bővítése a jelek szerint megtérülni látszik, legalábbis az elmúlt évi forgalomnövekedés ezt mutatja. A vállalat 2021-es év nettó árbevétele 18,374 milliárdról, 2022-ben 21 milliárd fölé nőtt. A kép ennél azért árnyaltabb, ahogy arról korábban az Agrárszektor is írt.
A Pápai Hús a hazai piacon úttörő szerepet játszik a húshelyettesítő termékek gyártásában és forgalmazásában. A húsfeldolgozás miatt meglévő magas szintű élelmiszerbiztonsági és minőségirányítási színvonalhoz újabb receptúrákat és gyártási kultúrát kellett kialakítani. A Papa de Vega termékcsalád 2020 óta megtalálható az üzletek polcain. Ennek egyik legújabb eleme az idén nyáron megjelenő vegán steak és kebab húspótló termékek, amelyek megjelenését a grillszezonhoz igazították. Mi több Magyarországon ez lesz az első forgalomba kerülő előhűtött vegán steak. Az új termékek megszólalásig hasonlít húsos megfelelőjükre, ízük, illatuk és textúrájuk is megtévesztheti a legszakavatottabb kóstolót is. Mindemellett hőkezelés, szeletelés közben viselkedni is úgy viselkedik az új termék, mint alternatívája. A cég közleménye szerint a Papa de Vega termékcsalád népszerűsége folyamatosan növekszik: az értékesítés évente nagyjából megduplázódik, valamint a Pápai több hálózatnak is gyárt már saját márkás vegán készítményeket.