Utálod a halat? Most majd megszereted!

Utálod a halat? Most majd megszereted!

agrarszektor.hu
Ízletes és egészséges halfalatok, színes programok, látványkonyha és nyereményjáték is várja a látogatókat a 33. Bábolnai Gazdanapokon az Agrármarketing Centrum "Kapj rá!" standján, 2020. szeptember 10-12. között.

JÖN AZ AGROFOOD 2024 ÉS AGROFUTURE 2024 KONFERENCIA | KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL!

Az AgroFood 2024 konferencián előadóink között lesz Nobilis Márton, Hollósi Dávid, Gyuricza Csaba, Giacomo Pedranzini és Ruck János is!

Az AgroFuture 2024 konferencián előad Feldman Zsolt, Hadászi László, Nemes Imre, Petri Bernadett és Vajda Péter is!

Regisztráció most 15% kedvezémnnyel, kombinált jeggyel, az AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!

A több mint 200 kiállítónak teret adó eseményen a "Kapj rá!" stand látványkonyhájában naponta kétszer készülnek majd a finom halételek, ahol séfek mutatják be, hogyan lehet egyszerűen, szálkamentesen elkészíteni a különféle halakat. A finomságok mellett ismeretterjesztő kiadványokkal és receptfüzetekkel is gazdagodhatnak a látogatók, amelyekből többek között a halételek feldolgozását, elkészítési módozatait tanulhatják meg.

A "Kapj rá!" kampány fő célja, hogy ösztönözze a halfogyasztást és felhívja a figyelmet a halételek változatosságára, valamint az egészségre gyakorolt jótékony hatásaira. Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum (AMC) ügyvezetője, a bábolnai sajtótájékoztatón megerősítette, hogy a kínálatot a látványkonyha gazdagítja, ami által a vendégek nemcsak megízlelhetik, hanem meg is nézhetik, hogy miként készülnek el a friss és könnyű halfogások. Az idei évben a kialakult járványügyi helyzet ellenére az AMC továbbra is folytatja a kampányát, természetesen fokozott figyelmet fordítva a biztonságra, tette hozzá Ondré Péter.

Az AMC azt tervezi, hogy az Öreg-tavi Nagy Halászfesztiválon, illetve a Budapesti Adventi- és Karácsonyi Vásáron is meg fognak jelenni saját standdal. Ezen kívül a kommunikációs kampány részeként PR cikkekkel-, online-, és közösségimédia-hirdetésekkel is jelen lesznek. Továbbá, piackutatást is végeznek, ahol felmérik a fogyasztói szokásokban bekövetkezett változásokat, valamint hatékonyságvizsgálatot is indítottak a kampány eddigi elemeiről.

Előzetesen elmondható, hogy a halfogyasztás szempontjából pozitív tendencia, hogy csökkent a halakat elutasítók aránya, illetve a 15 év feletti magyar lakosságot reprezentáló felmérés adati szerint az elmúlt két évben 100 emberből 40 találkozott legalább egyszer a kampánnyal

- mondta el Ondré Péter.

Lévai Ferenc, a Magyar Akvakultúra és Halászati Szakmaközi Szervezet (MA-HAL) szóvivője kiemelte, hogy a halfogyasztás ösztönzésére a már futó "Kapj rá!" kampány mellett elindul a "Halpéntek" nevű program. Ennek célja, hogy minden pénteken felhívja a figyelmet a halételek egészséges mivoltára, a heti legalább egyszeri fogyasztás fontosságára, illetve a magyar hal élelmiszerbiztonsági előnyére. Lévai Ferenc hozzátette, a kialakult járványhelyzet és az annak nyomán kialakuló krízishelyzet nehéz helyzetbe hozta a halászati és halgazdálkodási ágazatot is, a szállodák és a vendéglátó egységek bezárása következtében csökkent a halfogyasztás mértéke. A lendület visszaszerzését a hazai piacon történő intenzív hazai halfogyasztás ösztönző kampány jelenthetné.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. május 21. 16:03