Rekordszámú magyar kiállító a holland élelmiszeripari expón: imádják a termékeiket

Rekordszámú magyar kiállító a holland élelmiszeripari expón: imádják a termékeiket

agrarszektor.hu
Az Agrármarketing Centrum (AMC) által szervezett kiállítási megjelenések között évek óta az egyik legnépszerűbb az amszterdami World of PrivateLabel (PLMA), azaz a Kereskedelmi Márkák Kiállítása. A közkedvelt eseményen - amelyre idén 2023. május 23-24-én látogathatnak ki a szakmai érdeklődők -, egy minden eddiginél nagyobb, 180 négyzetméteres standdal, 19 kiállítóval jelenik meg az Agrármarketing Centrum.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

Bizonyára mindenki találkozott már a különböző kiskereskedelmi üzletláncokban forgalmazott, egyedi márkanév alatt futó termékekkel. Ezeket általában külsős beszállítóktól szerzik be, majd az áruházlánc által meghatározott arculattal és márkanévvel dobják piacra. Az ún. saját márkás termékek gyártóit többek között a világ egyik legnagyobb ilyen jellegű eseményén, az amszterdami PLMA-n „fedezik fel” a beszerzők. A nemzetközi kiállítási palettán is előkelő helyet elfoglaló találkozónévente mintegy 2500 kiállító és 15 ezer szakmai látogatóépíthet kapcsolatot, vagy köthet üzletet.

Az Agrármarketing Centrum minden évben kiemelt kiállításként kezeli az eseményt, amelyet idén az is mutat, hogy a Társaság a tavalyinál 40 négyzetméterrel nagyobb közösségi standdal, mintegy 180 négyzetméteren, 19 kiállítóval jelenik meg. A PLMA népszerűségét jelzi, hogy a kiállítók nagy része rendszeresen „visszajár”. Idén 5 új cég is csatlakozott a közösségi részvétel nyújtotta lehetőséghez, sőt, olyan résztvevő is van, aki néhány év kihagyás után ismét megjelenik. A magyar standon a potenciális beszerzők válogathatnak például az extrudált termékek, száraztészták, gyümölcs aszalványok, befőttek és savanyúságok között, de olyan kuriózumokra is bukkanhatnak, mint a tej- és vízízesítő szívószál. Az idén debütáló kiállítók kínálatában fellelhető a gluténmentes zab és zabtészta, különböző szárított gombatermékek, lapkenyerek, ostyák és sajtos tallérok, valamint pezsgők, borok és vitaminitalok.

A standon bemutatkozik az Agrármarketing Centrum exportfejlesztési projektje, a Hungarian Food Business Program, amelynek egyik központi eleme aFood Business Cataloguenévre kereszteltonline katalógus. A kiadványban már több mint 200 hazai cégmintegy 2000 termékétkínálják a potenciális beszerzők figyelmébe, az amszterdami esemény pedig kiváló alkalmat jelent a katalógus nemzetközi megismertetésére, új importőrök felkutatására. A sajátmárkák térnyerése az elmúlt években gyakorlatilag világszerte katapultált, hiszenpiaci részesedésük hét európai országban meghaladja a 40%-ot, további kilenc európai országban pedig több, mint 30%.

(Címlapkép forrása: Agrármarketing Centrum)

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?